Είστε όλοι πολύ ικανοί και έχετε βελτιωθεί απίστευτα. Ήρθε η ώρα λοιπόν να σας ρίξω στα βαθιά. Τι λέτε είστε για μια πρόκληση;
Σάββατο 4 Μαρτίου 2017
2ος λογοτεχνικός διαγωνισμός
Το επίπεδο των διηγημάτων του 1ου διαγωνισμού μας ήταν πολύ υψηλό. Τώρα όμως αλλάζουμε θέμα και είδος. Αυτή τη φορά οι συμμετέχοντες πρέπει να γράψουν ένα ποίημα σχετικά με τις ανάγκες και τα δικαιώματα του παιδιού. Το ποίημά σας μπορεί να είναι και μεταφορικό. Όπως και την προηγούμενη φορά όλα τα ποιήματα θα αναρτώνται στο ιστολόγιό μας. Τον νικητή περιμένει μια πολύ ωραία έκπληξη... Το ποίημά του θα γίνει τραγούδι!!! Καλή έμπνευση και καλή επιτυχία σε όλους λοιπόν...
Παρασκευή 3 Μαρτίου 2017
Τα παιδιά ζωγραφίζουν στους τοίχους...
Όλη η τάξη μας εργάστηκε ομαδικά με αποτέλεσμα η τάξη μας να γίνει ακόμα πιο όμορφη. Μπράβο μικροί μου καλλιτέχνες. Να πούμε βέβαια και ένα μεγάλο ευχαριστώ στον διευθυντή μας που μας έδωσε την άδεια να εκφραστούμε επάνω στους τοίχους...
Πέμπτη 2 Μαρτίου 2017
Πώς ταξιδεύει ο ήχος στον αέρα...
Ερμηνεία του πώς διαδίδεται ο ήχος μέσα από τον αέρα και φτάνει τελικά στο αυτί μας.
Τετάρτη 1 Μαρτίου 2017
Πρωτάθλημα.
Ο αγώνας συνεχίστηκε σήμερα με κουτσό. Τα κορίτσια εκμεταλεύτηκαν το πλεονέκτημα της εμπειρίας και κατάφεραν να πετύχουν μια μεγάλη νίκη. Τα αγόρια είχαν παράπονα από τη διαιτησία, αλλά τελικά όλοι συμφωνήσαμε ότι σημασία έχει να διασκεδάζουμε. Το σκορ πλέον είναι 3 - 3 και η αγωνία έχει φτάσει στο κατακόρυφο!
Παραγωγή ήχου.
Οι ηχητικές πηγές πάλλονται και παράγουν ήχο. Δείτε άλλη μια φορά το πείραμα που κάναμε κι εμείς στην τάξη.
Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2017
Μάθημα κιθάρας.
Περιμένω από όλους και όλες να καταφέρετε γρήγορα αυτή τη συγχορδία. Είναι η "Σι" και παρότι θεωρείται δύσκολη, σας έχω απόλυτη εμπιστοσύνη.
Κουτσομαχία...
Η αυριανή μονομαχία περιλαμβάνει κουτσό. Οι κανόνες θα είναι οι εξής:
α) Οι δύο ομάδες θα κάνουν έναν αγώνα με χρονόμετρο.
β) Κάθε δρομέας θα κουβαλά ένα μπαλάκι πάνω σε κουτάλι.
γ) Κάθε φορά που το μπαλάκι πέφτει ο δρομέας θα το μαζεύει και θα ξεκινά ένα τετράγωνο πιο πίσω από εκεί που βρισκόταν.
δ) Νικήτρια θα είναι η ομάδα που θα τερματίσουν όλοι οι δρομείς της πιο γρήγορα.
Αναστάση ρύθμισε το ρολόι σου!
Αγόρια προπονηθείτε!!!
α) Οι δύο ομάδες θα κάνουν έναν αγώνα με χρονόμετρο.
β) Κάθε δρομέας θα κουβαλά ένα μπαλάκι πάνω σε κουτάλι.
γ) Κάθε φορά που το μπαλάκι πέφτει ο δρομέας θα το μαζεύει και θα ξεκινά ένα τετράγωνο πιο πίσω από εκεί που βρισκόταν.
δ) Νικήτρια θα είναι η ομάδα που θα τερματίσουν όλοι οι δρομείς της πιο γρήγορα.
Αναστάση ρύθμισε το ρολόι σου!
Αγόρια προπονηθείτε!!!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)