Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2019

Απάντηση 4ου γρίφου



Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να κοιτάξετε ανάποδα την εικόνα. Αμέσως θα δείτε ότι η σειρά είναι: 86, ......, 88, 89, 90, 91. Ο αριθμός που λείπει λοιπόν είναι το 87!

Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2019

Για μια επανάληψη

Αν τυχόν κάποιος νιώθει ότι του λείπουν φοβερά τα βιβλία και δεν αντέχει χωρίς επανάληψη (λέμε τώρα), ορίστε οι κανόνες των σύνθετων λέξεων με α΄ συνθετικό το συν.




Ζώνες βλάστησης

Ένα εύκολο τραγούδι για εξάσκηση...

Το τραγούδι είναι από μια παλαιότερη και αγαπημένη τάξη. Χρησιμοποιήστε το για εξάσκηση. Εμείς θα γράψουμε δικό μας!!!




Συγχορδία sol


Συγχορδία Re


Δράσεις...

Το επταμελές μας συμβούλιο μας καλεί να μαζέψουμε πλαστικά καπάκια, καπάκια που προσφέρουν καροτσάκια και ελευθερία κίνησης στους συμπολίτες μας που έχουν κινητικά προβλήματα. Από εδώ και πέρα ούτε ένα καπάκι στα σκουπίδια!

Δράσεις...

Είπαμε σε αυτήν την τάξη όλα θα γίνονται από εμάς... και το εννοούσαμε! Πρώτη φορά που καθαρίζουμε την αίθουσα. Μπράβο σας. Είμαι πολύ περήφανος που σας έχω μαθητές.

Διάδοση ήχου.

Το πείραμα αυτό το κάναμε στην τάξη. Ρίξτε τώρα μια ματιά σε παλαιότερη εκτέλεσή του.


Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2019

Συν

Σήμερα οι ομάδες είχαν ως αποστολή να δημιουργήσουν κείμενα χρησιμοποιώντας όσο το δυνατόν περισσότερες σύνθετες λέξεις με πρώτο συνθετικό το "συν". Και οι τέσσερις ομάδες έκαναν εξαιρετική δουλειά. Τα παιδιά ψήφισαν και ανέδειξαν νικήτρια την ομάδα της Σταυρούλας, της Ελένης, της Αλεξάνδρας,του Κωνσταντίνου, του Αντώνη και του Δαβίδ. Συγχαρητήρια παιδιά και εις ανώτερα.

Ένα καγκουρό, που ήταν συμφοιτητής ενός κοάλα, συγκατοίκησε με έναν ουρακοτάγκο. Το καγκουρό δήλωσε συμμετοχή σε έναν αγώνα δρόμου και μπήκε συνοδηγός σε μια φεράρι. Ο ουρακοτάγκος και το κοάλα πήραν τη συγκοινωνία για να πάνε να τον δουν, όμως άργησαν και δεν είδαν τον αγώνα. Όταν το καγκουρό γύρισε στο σπίτι στενοχωρημένο, οι φίλοι του ζήτησαν συγγνώμη και για να τους συγχωρήσει του έφτιαξαν την αγαπημένη του συνταγή. Τελικά συγκατοίκησαν όλοι μαζί.

Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2019

Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2019

Νικήτρια ομάδα ομαδικής εργασίας.

Τα πιτσιρίκια μου σήμερα ετοίμασαν σενάρια στα οποία έπρεπε να χρησιμοποιήσουν σωστά όσες περισσότερες φορές μπορούσαν είτε το επίθετο (ο πολύς - η πολλή - το πολύ) είτε το επίρρημα (πολύ). Όλες οι ομάδες μεγαλούργησαν και μετά την παρουσίαση όλων των θεατρικών τα παιδιά ψήφισαν και επέλεξαν την καλύτερη εργασία. Η εργασία αυτή ανήκει στην ομάδα της Ελένης, του Τάσου, του Σάκη, του Γιώργου, του Γιάννη και της Μαρίας. Χίλια μπράβο μικρούλια!!!

(Τα παιδιά βρίσκονται στην τάξη και κάνουν μάθημα με τη δασκάλα τους.)

Δασκάλα: Τάσο, πόσο κάνει 100 και 102;
Τάσος: Κάνει... πολύ (επίρρημα).
Δασκάλα: Γιώργο για πες μου εσύ που είσαι πολύ (επίρρημα) καλός μαθητής.
Γιώργος: Κυρία δεν μπορώ γιατί κατουριέμαι πολύ (επίρρημα).
Δασκάλα: Δεν μπορείς να περιμένεις λίγο. Δεν έχει μείνει πολλή (επίθετο) ώρα μέχρι το διάλλειμα.

(Ο Γιώργος φεύγει τρέχοντας.)

Δασκάλα: Με νευριάσατε πολύ (επίρρημα) σήμερα.
Μαρία: Μας βάλατε πολλά (επίθετο) μαθήματα.
Γιάννης: Είναι πολύ (επίρρημα) δύσκολα τα μαθήματα.
Δασκάλα: Σάκη πες μια πρόταση με το επίρρημα πολύ.
Σάκης: Η βιβλιοθήκη είναι πολύ (επίρρημα) μεγάλη.
Δασκάλα: Πολύ (επίρρημα) ωραία. Μπράβο! Τάσο πες μας μια πρόταση με το επίθετο.
Τάσος: Έφαγα πολύ (επίθετο) φαγητό χθες και με πονάει η κοιλιά μου.
Δασκάλα: Εύγε! Τα πήγατε όλοι πολύ (επίρρημα) καλά.




Επίθετο ή Επίρρημα;

Το βίντεο αυτό θα σας προσφέρει μια μικρή βοήθεια για να μπορέσετε να ξεχωρίσετε πότε χρησιμοποιούμε το επίθετο ο πολύς - η πολλή - το πολύ και πότε το επίρρημα πολύ. Περαστικά απ' όλους μας στον Δημήτρη και τον Γιάννη.

Ο Διγενής κι ο Χάροντας

Σε εκτέλεση Γιάννη Χαρούλη! Καλή σας ακρόαση.

Οι Ακρίτες