Τα πιτσιρίκια μου σήμερα ετοίμασαν σενάρια στα οποία έπρεπε να χρησιμοποιήσουν σωστά όσες περισσότερες φορές μπορούσαν είτε το επίθετο (ο πολύς - η πολλή - το πολύ) είτε το επίρρημα (πολύ). Όλες οι ομάδες μεγαλούργησαν και μετά την παρουσίαση όλων των θεατρικών τα παιδιά ψήφισαν και επέλεξαν την καλύτερη εργασία. Η εργασία αυτή ανήκει στην ομάδα της Ελένης, του Τάσου, του Σάκη, του Γιώργου, του Γιάννη και της Μαρίας. Χίλια μπράβο μικρούλια!!!
(Τα παιδιά βρίσκονται στην τάξη και κάνουν μάθημα με τη δασκάλα τους.)
Δασκάλα: Τάσο, πόσο κάνει 100 και 102;
Τάσος: Κάνει... πολύ (επίρρημα).
Δασκάλα: Γιώργο για πες μου εσύ που είσαι πολύ (επίρρημα) καλός μαθητής.
Γιώργος: Κυρία δεν μπορώ γιατί κατουριέμαι πολύ (επίρρημα).
Δασκάλα: Δεν μπορείς να περιμένεις λίγο. Δεν έχει μείνει πολλή (επίθετο) ώρα μέχρι το διάλλειμα.
(Ο Γιώργος φεύγει τρέχοντας.)
Δασκάλα: Με νευριάσατε πολύ (επίρρημα) σήμερα.
Μαρία: Μας βάλατε πολλά (επίθετο) μαθήματα.
Γιάννης: Είναι πολύ (επίρρημα) δύσκολα τα μαθήματα.
Δασκάλα: Σάκη πες μια πρόταση με το επίρρημα πολύ.
Σάκης: Η βιβλιοθήκη είναι πολύ (επίρρημα) μεγάλη.
Δασκάλα: Πολύ (επίρρημα) ωραία. Μπράβο! Τάσο πες μας μια πρόταση με το επίθετο.
Τάσος: Έφαγα πολύ (επίθετο) φαγητό χθες και με πονάει η κοιλιά μου.
Δασκάλα: Εύγε! Τα πήγατε όλοι πολύ (επίρρημα) καλά.