Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2017

Μιας και το διαγώνισμα πλησιάζει...

Ας θυμηθούμε ένα ποτάμι δικής μας κατασκευής. (πηγές, κυρίως ροή, εκβολές - δέλτα)

Το τραγούδι μας παίρνει μορφή...

Σήμερα τα παιδιά του Ε1 μεγαλούργησαν στιχουργικά. Στίχοι κωμικοί, όπου ο καθένας σατηρίζει τον εαυτό του. Πιστεύω ότι σύντομα θα μπορούμε να παρουσιάσουμε το τραγούδι μας και με μουσική.

"Εμείς"

Ο Δημήτρης όλο κράζει
και το λάδι μας το βγάζει.

Ο Θανάσης συνέχεια τρέχει
και σταματημό δεν έχει.

Η Θεοδώρα είναι λεπτή
λες κι έχει βγει από κλωστή.

Η Βικτώρια τράγουδάει
μοιάζει σαν να κελαηδάει.

Εμείς ομαδικά δουλεύουμε
κι όλα τα καταφέρνουμε
κι αν κάπου κάπου τσακωνόμαστε
πάλι μαζί βρισκόμαστε.

Ο Κωνσταντίνος συνέχεια μιλάει
μα δε σταματά να γελάει.

Η Έλενα τα παιδιά βοηθάει
κι ο χρόνος γρήγορα περνάει.

Ο Σπύρος διαρκώς φωνάζει
και τα πάντα σχολιάζει.

Ο Ευθύμης είναι πολύ μικρός,
μα με το δάσκαλό του ζωηρός.

Εμείς ομαδικά δουλεύουμε
κι όλα τα καταφέρνουμε
κι αν κάπου κάπου τσακωνόμαστε
πάλι μαζί βρισκόμαστε.

Ο Αντζελίνο κάτι ετοιμάζει
κι όλους τους κατατρομάζει.

Η Δέσποινα όλο διαβάζει
πάντα μας προετοιμάζει.

Ο Αναστάσης είναι κοντός
γρήγορα σκαρφαλώνει αυτός.

Ο Μάριος συνέχεια πεινάει
κι όλο φαγάκι ζητάει.

Εμείς ομαδικά δουλεύουμε
κι όλα τα καταφέρνουμε
κι αν κάπου κάπου τσακωνόμαστε
πάλι μαζί βρισκόμαστε.

Η Άννα-Μαρία είναι ζωηρή,
μα έχει ταλέντο στη ζωγραφική.

Το Δεσποινιώ ήρεμο φαντάζει,
μα τον πίνακα δεν κοιτάζει.

Ο Άγγελος τα παίρνει στο κρανίο
γίνεται σωστό θηρίο.

Κι η Στέλλα πόσο ήσυχη μοιάζει,
μα το μαλλί συνέχεια πειράζει.

Εμείς ομαδικά δουλεύουμε
κι όλα τα καταφέρνουμε
κι αν κάπου κάπου τσακωνόμαστε
πάλι μαζί βρισκόμαστε.

Ο Γιώργος σαν κατσίκα μασάει
τα νεύρα του δασκάλου του σπάει.

Ο Δάμος σιγανά μιλάει,
μα πονηριές να κάνει κοιτάει.

Η Ειρήνη τ' αγόρια πειράζει
κι όλο με τη Θοδώρα αράζει.

Αυτοί λοιπόν είμαστε εμείς
στο Ε1 μπορείς να μας βρεις.

Εμείς ομαδικά δουλεύουμε
κι όλα τα καταφέρνουμε
κι αν κάπου κάπου τσακωνόμαστε
πάλι μαζί βρισκόμαστε. 

Καθαρίσαμε πάλι...

Σήμερα τα παιδιά των δύο τμημάτων της Ε΄ τάξης έκαναν κάτι που δείχνει ότι όποτε θέλουν, μπορούν να κάνουν θαύματα. Όλοι μαζί καθάρισαν την αυλή του σχολείου, δίνοντας παράλληλα το καλό παράδειγμα στους υπόλοιπους μαθητές. Μπράβο παιδιά!!!

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2017

Η μεγαλύτερη κιθάρα του πλανήτη.

Πόσα χέρια χωρούν σε μια κιθάρα; Η απάντηση στο επόμενο βίντεο...


Διαστολή αερίων

Με βοηθούς την Έλενα και τον Κωνσταντίνο βιντεοσκοπήσαμε σήμερα άλλο ένα ενδιαφέρον πείραμα και σας το παρουσιάζουμε.




Ερωτήσεις και απαντήσεις για το διαγώμισμα γεωγραφίας

Βικτώρια περαστικά απ' όλους!!! Αυτή είναι η ύλη για το διαγώνισμα της Δευτέρας. Ελπίζουμε να είσαι σύντομα κοντά μας γερή και δυνατή.

Θέματα για το διαγώνισμα γεωγραφίας.

·         Τι είναι ο καιρός; Καιρικές συνθήκες σε έναν τόπο για ένα διάστημα λίγων ημερών.
·         Τι είναι το κλίμα; Καιρικές συνθήκες ενός τόπου που επαναλαμβάνονται σταθερά για πολλά χρόνια.
·         Πώς λέγεται το κλίμα της Ελλάδας; Τι ξέρετε για τα καλοκαίρια και τους χειμώνες στην Ελλάδα; Εύκρατο Μεσογειακό με θερμά και ξηρά καλοκαίρια και ήπιους και υγρούς χειμώνες.
·         Από ποιους παράγοντες εξαρτάται το κλίμα μια περιοχής; Υψόμετρο, απόσταση από τη θάλασσα και ειδικές τοπικές συνθήκες.
·         Ποια είναι τα τρία μέρη ενός ποταμού; Πηγές, κυρίως ροή, εκβολές.
·         Τι σχηματίζεται στις εκβολές ενός ποταμού; Το δέλτα.
·         Από ποια οροσειρά πηγάζουν τα περισσότερα ποτάμια; Πίνδος.
·         Σε ποιο πέλαγος χύνονται κυρίως; Αιγαίο.
·         Ποιος είναι ο μεγαλύτερος ελληνικός ποταμός; Αλιάκμονας.
·         Ποια ποτάμια μας μοιραζόμαστε με άλλες χώρες; Νέστος, Στρυμόνας, Αξιός, Έβρος, Αώος.
·         Ποια είναι η μεγαλύτερη ελληνική λίμνη; Τριχωνίδα.
·         Ποιες λίμνες μοιραζόμαστε με άλλες χώρες; μικρή και μεγάλη Πρέσπα.
·         Για ποιους τρεις λόγους χρειαζόμαστε γλυκό νερό; Ύδρευση, Άρδευση, Παραγωγή Ηλεκτρικού Ρεύματος.
·         Τι δημιουργούν οι άνθρωποι για να έχουν περισσότερο νερό; Φράγματα και τεχνητές λίμνες.
·         Τι σημαίνει η λέξη χλωρίδα; Όλα τα φυτά ενός τόπου.
·         Τι σημαίνει η λέξη πανίδα; Όλα τα ζώα ενός τόπου.
·         Πώς λέγονται τα φυτά που φυτρώνουν μόνο σε μια περιοχή; Ενδημικά.
·         Ποια στοιχεία ενός οικοσυστήματος λέγονται βιοτικά και ποια αβιοτικά; Βιοτικά είναι όσα έχουν ζωή και αβιοτικά όσα δεν είναι ζωντανά.
·         Ποιες δυνάμεις γνωρίζετε που αλλάζουν την εικόνα της γης; άνθρωπος, άνεμος (αιολική διάβρωση), νερό (υδάτινη διάβρωση), ηφαίστεια και σεισμοί.
·         Ποιες από αυτές ονομάζονται εσωτερικές και ποιες εξωτερικές; Εσωτερικές: ηφαίστεια και σεισμοί.  Εξωτερικές: άνθρωπος, άνεμος, νερό.



Διαγωνισμός

Άλλη μια λυπητερή ιστορία σήμερα, αυτή τη φορά από τον πρόεδρό μας, τον Σπύρο. Μεγάφωνα, σεισμοί και αληθινές φιλίες.  Μην ξεχνάτε διαβάζουμε και επιλέγουμε την καλύτερη. Ο διαγωνισμός τελειώνει σύντομα...

"Δεν έχω ιδέα τι συνέβη. Πάντως είτε ο κόσμος μεγάλωσε, ή εγώ είχα μικρύνει απότομα. Η αυλή του σχολείου φάνταζε πια τεράστια. Πρέπει να ήμουν τόσο μικρός όσο κι ένα χαλίκι. Ένα παιδί με σήκωσε και με ξαναπέταξε κατω. Μετά από λίγη ώρα μπήκα σε ένα μεγάλο δωμάτιο. Εκεί μέσα ήταν πολλά παίδια και φώναζαν ασταμάτητα. Στα δικά μου αυτιά ακούγονταν σαν να μιλούσαν σε ενα τεράστιο μεγάφωνο. Ξαφνικά άκουσα έναν φοβερό θόρυβο, ήταν το κουδούνι. Όλα τα παιδιά έβγαιναν έξω χωρίς να με παρατηρούν. Μόνο ένα με παρατήρησε και με σήκωσε αλλά δε  με πέταξε. Aπλά με ρώτησε πώς έγινα τόσο μικρός. Προσπαθούσα να του εξηγήσω αλλά δε με άκουγε. Μετά άπο λίγη ώρα μου είπε το όνομά του. Τον έλεγαν Γιάννη. Αυτό το παίδι είχε δεκτει τόσο πολύ bullying, μα ήταν τόσο αθώο. Γίναμε φίλοι και πέρασαν πολλά χρόνια.Ήθελα να του πω τόσα πολλά αλλά δεν μπόρουσα, γιατί ήμουν τόσο μικρός που δε με άκουγε κανένας. Μια μέρα όλα άρχισαν να κουνιούνται και ο τοίχος έπεσε απάνω μας.Έγω σώθηκα αλλά ο καλύτερός μου φίλος όχι. Η ζωή μου από τότε έχει γίνει τόσο βαρετή. Ο πόνος στην καρδιά μου είναι ανελέητος. Μακάρι να μπορούσα να πω σε κάποιον τον πόνο μου.

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017

Διαστολή υγρών.

Αυτό είναι το πείραμα που κάναμε στην τάξη, αλλά πιο επιστημονικά.


U.F.O.

Χα, χα, χα. Κάποιοι μας κάνουν πλάκα! Μην τρομάξεις Θεοδώρα. Νομίζω ότι η απάτη είναι ξεκάθαρη.


Διαγωνισμός

Άλλη μια εξαιρετική συμμετοχή στον διαγωνισμό μας. Σήμερα σας παρουσιάζω την ιστορία του Δημήτρη Λ, μια συγκινητική ιστορία που κρύβει τόση αλήθεια μέσα της. Καλή σας ανάγνωση!

Δεν έχω ιδέα τι συνέβη. Πάντως είτε ο κόσμος μεγάλωσε ή εγώ είχα μικρύνει απότομα. Η αυλή του σχολείου φάνταζε τεράστια. Πρέπει να ήμουν τόσο μικρός όσο κι ένα χαλίκι. Από δίπλα μου περνούσαν αγόρια και κορίτσια και στα μάτια μου ήταν σαν γίγαντες. Ξαφνικά ένας δυνατός ήχος μου πήρε τ' αυτιά. Ήταν το κουδούνι. Όταν ανέβαινα τις σκάλες δε με είδαν τα δύο παιδιά που με βρίζουν συνέχεια. Αναρωτήθηκαν πού να είναι το μικρό χαλικάκι και τα λεφτά που του έπαιρναν. Από μέσα μου είπα "Πάλι χαλίκι με λένε". Μπήκα στην τάξη και η κυρία ούρλιαζε "Πού είναι πάλι αυτό το παλιόπαιδο, ο Δημήτρης;" Ο Βασίλης, που ήταν ο μόνος μου φίλος, είπε ότι την πρώτη ώρα ήμουν στο σχολείο και κάναμε γυμναστική. Η κυρία μόλις το άκουσε αυτό αποκρίθηκε, "Ωχ πάλι σε μπελάδες θα μας βάλει αυτό το παιδί". Ξάφνου ακούστηκε κάτι σαν ξυπνητήρι και η φωνή της μαμάς μου που με καλούσε να σηκωθώ. Ξύπνησα και είδα ότι δεν ήμουν μικρός σαν χαλίκι. Φαίνεται ότι είχα επηρεαστεί από τα παιδιά που μου κάνουν bullying...

Δημιουργική γραμματική...

Σενάριο με σύνθετες λέξεις με α΄ ή β΄ συνθετικό τη λέξη χρόνος, είχε σήμερα το πρόγραμμα. Νικήτρια αναδείχθηκε η ομάδα του Θανάση, του Κωνσταντίνου, του Δημήτρη και της Θεοδώρας. Καλή σας ανάγνωση!

Θανάσης: Πότε θα είναι έτοιμη η χρονομηχανή;
Δημήτρης: Αυτή η κατασκευή είναι χρονοβόρα.
Θεοδώρα: Παιδιά, έχουμε να φτιάξουμε και τη χρονοκάψουλα.
Θανάσης: Γι' αυτό τελειώνετε και μη χρονοτριβείτε.
Θεοδώρα: Επιτέλους, έτοιμη η σύγχρονή μας χρονομηχανή.
Θανάσης: Για πειραματόζωο θα πάρετε αυτό το δεκάχρονο παιδί, που θα το τοποθετήσετε στη χρονομηχανή.

(Ο Θανάσης φέρνει τον Κωνσταντίνο)
Δημήτρης: Σε ποια χρονολογία θέλεις να ταξιδέψεις;
Κωνσταντίνος: Θέλω να ταξιδέψω στο 843 μ.Χ.
Θεοδώρα: Έτοιμα όλα. Μπες μέσα.
Κωνσταντίνος: Γιούπι!!!

(Η Θεοδώρα πατά το κουμπί της χρονομηχανής και το ταξίδι ξεκινά...)

Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2017

Βραδιά κινηματογράφου

Την Κυριακή στις 18:00 θα παρακολουθήσουμε μια ταινία ξεκαρδιστική, για να μας φτιάξει το κέφι. Πάρτε μια ιδέα...


Διαίρεση κλασμάτων

Ένα βίντεο που πιστεύω ότι θα σας φανεί χρήσιμο.


Μια δυσάρεστη είδηση...

Ίσως να μην τον γνωρίζετε, αλλά ο Λουκιανός Κηλαηδόνης ήταν ένας από τους πιο σημαντικούς μας καλλιτέχνες. Σήμερα πέθανε και τον αποχαιρετώ με ένα αγαπημένο κομμάτι που όλοι έχουμε ακούσει...



Εικονομαχία

Διαγωνισμός

Εξωγήινοι, περιστέρια, σοκολάτες και μπουγέλο... Μια ακόμα όμορφη ιστορία, από την Ειρήνη αυτή τη φορά. Καλή σας ανάγνωση.

Δεν έχω ιδέα τι συνέβη. Πάντως είτε ο κόσμος μεγάλωσε ή εγώ είχα μικρύνει απότομα. Η αυλή του σχολείου φάνταζε τεράστια. Πρέπει να ήμουν τόσο μικρή όσο κι ένα χαλίκι. Έκλαιγα επειδή ήμουν μόνη μου καθώς η καλύτερή μου φίλη με είχε παρατήσει για ένα άλλο κορίτσι. Ξαφνικά ένα γιγάντιο περιστέρι με άρπαξε απ' τα μαλλιά και αρχίσαμε να πετάμε. Δε με ένοιαζε πού πηγαίναμε διότι πάντα ήθελα να πετάξω. Βρέθηκα σε μια στέγη. Πάλι καλά είχα παρέα. Είχα μαζί μου μια ντουζίνα περιστέρια. Μετά από λίγη ώρα ήρθε ένα άλλο περιστέρι και μου είπε πως με περιμένει μια έκπληξη στο σπίτι μου. Το ρώτησα αν μπορεί να με πάει σπίτι και εκείνο δέχτηκε. Μόλις φτάσαμε, τρυπώσαμε απ' το παράθυρο και μπήκαμε στο δωμάτιό μου. Βρήκα ένα τεράστιο κέικ σοκολάτας. Έτριψα τα μάτια μου να δω αν ονειρεύομαι αλλά τίποτα δεν έγινε. Εγώ μαζί με τον καινούριο μου φίλο, το περιστέρι, κατασπαράξαμε το κέικ . Αφού δεν είχε μείνει ούτε ψίχουλο, αποφασίσαμε να φύγουμε αλλά ξαφνικά ακούσαμε έναν ήχο, γυρίσαμε και τι να δούμε; Ήταν ένα ούφο μέσα στο δωμάτιό μου! Μια κόκκινη ακτίνα λέιζερ με τράβηξε και σε δευτερόλεπτα βρισκόμουν μέσα στο διαστημόπλοιο, το οποίο ήταν γεμάτο εξωγήινους. Μου είπαν ότι θα με πάνε στον πλανήτη Άρη. Άκουσα κάποιον να μου λέει ότι θα αργήσω αν δε σηκωθώ, αλλά αγνόησα αυτόν που μου το είπε επειδή οι εξωγήινοι με είχαν κλειδώσει σε ένα δωμάτιο και νόμιζα ότι είχα παραισθήσεις. Άρχισα να κρυώνω και να νιώθω βρεγμένη. Ανοίγω τα μάτια και δεν το χωρά το μυαλό σας τι είδα...
Τον αδερφό μου να κρατάει έναν κουβά νερό...

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2017

Φουσκώνουμε μπαλόνια αλλά αλλιώς...


Μετατροπή κλάσματος σε μεικτό...


Δραστηριότητα υποθετικών προτάσεων.

Οι ομάδες σήμερα κλήθηκαν να δημιουργήσουν και να παρουσιάσουν ένα σενάριο με υποθετικούς λόγους. Νικήτρια αναδείχθηκε η ομάδα του Άγγελου, της Ειρήνης, του Δάμου, της Στέλλας και του Γιώργου.

Bullying με υποθετικές προτάσεις.

(Ένα κορίτσι βρίσκεται στο μπάνιο. Ξαφνικά δύο νταήδες εισβάλλουν.)

- Αν δε μας δώσεις τα λεφτά σου, θα σε πλακώσουμε στο ξύλο.
- Άμα δε με αφήσετε να φύγω, θα το πω στην κυρία.
- Εάν μας καρφώσεις, θα σου πάρουμε και το φαγητό.
- Κυρία!!!!

(Το κορίτσι βάζει τις φωνές και η κυρία καταφτάνει)

- Άμα το ξανακάνετε, θα σας βάλω τιμωρία.

(Οι νταήδες φεύγουν και συναντούν έναν φίλο τους, ο οποίος τα είχε δει όλα.)

-Εάν συνεχίσετε έτσι, δε θα σας κάνω παρέα.

Τα μαυρισμένα είναι οι υποθέσεις. Μπράβο παιδιά!!!

Μετατροπή μεικτού σε κλάσμα.

Ένα βιντεάκι που θα σας βοηθήσει στην περίπτωση που δυσκολευτήκατε.



Το κάναμε λαμπίκο...

Οι μαθητές Άγγελος, Δημήτρης, Δάμος, Θανάσης και Ευθύμης κληρώθηκαν και καθάρισαν... την τάξη μας. Μπράβο παιδιά. Υπέροχη δουλειά!!!

Ανακοίνωση επταμελούς συμβουλίου.

Ο υπουργός εξωτερικών, Άγγελος, ανακοινώνει ότι την Πέμπτη θα καθαρίσουμε την αυλή του σχολείου μαζί με το Ε2. Ετοιμαστείτε για κάμποση δουλειά...


Μερικά εκπληκτικά ρομπότ...

Ρομπότ σερβιτόροι, ρομπότ γάτες, έντομα, καθαριστές, διασώστες, μαθητές και ό,τι άλλο μπορείτε να φανταστείτε!

Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2017

Καλή Κυριακή

Σας εύχομαι να περάσετε μια υπέροχη Κυριακή. Μην αγχώνεστε για το διαγώνισμα. Είμαι σίγουρος ότι θα τα πάτε τέλεια. Αύριο θα σας περιμένω με δραστηριότητες γλώσσας, νόστιμα μαθηματικά και ένα πείραμα φυσικής που θα αλλάξει για πάντα τον τρόπο που βλέπετε το φούσκωμα μπαλονιών...