Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2017

Συνέντευξη με τον διευθυντή του σχολείου Βαγγέλη Μπέζα

Άρθρο: Βικτώρια, Έλενα, Δημήτρης, Δάμος

- Πότε και πού γεννηθήκατε;
- Γεννήθηκα στην Αθήνα, το 1966.

- Μιλήστε μας για την οικογένειά σας.
- Έχω μια ωραία οικογένεια, που αποτελείται από δύο παιδιά και τη σύζυγό μου, η οποία είναι επίσης    εκπαιδευτικός.

- Ζήσατε όμορφα παιδικά χρόνια;
- Πάρα πολύ ωραία. Όλη μέρα έπαιζα.

- Τι σπουδάσατε και πού;
- Τελείωσα εκπαιδευτικά στο Αρσάκειο, παιδαγωγική στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανα        μετεκπαίδευση και τώρα είμαι φοιτητής στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου.

- Γνωρίζετε κάποια ξένη γλώσσα;
- Ναι, ξέρω αγγλικά.

- Κάνατε και κάποια άλλη δουλειά πριν γίνετε δάσκαλος;
- Έχω δουλέψει σε διάφορα μαγαζιά.

- Τι σας έκανε να επιλέξετε το σχολείο μας;
- Έχει ωραία πεύκα και καλά παιδιά.

- Πόσο δύσκολη είναι η δουλειά σας και τι σας δυσκολεύει περισσότερο;
- Η δουλειά μου είναι πολύ δύσκολη, γιατί οι γονείς μας εμπιστεύονται τα παιδιά τους κι εμείς πρέπει να φανούμε άξιοι μπροστά σε αυτό το καθήκον.

- Σας αρέσει η δουλειά σας;
Μου αρέσει πάρα πολύ γιατί έχει να κάνει με μικρά παιδιά.

- Έχετε δουλέψει σε άλλα σχολεία; Αν ναι σε ποια;
- Ναι, σε πολλά σχολεία. Στον Πόρο, στην Καλλιθέα, στη Νέα Φιλαδέλφεια και στο Ράλλειο Πειραματικό σχολείο.

- Τι ονειρεύεστε για το σχολείο μας;
- Ονειρεύομαι να παραμείνει το καλύτερο σχολείο της περιοχής.

Ευχαριστούμε πολύ τον διευθυντή που μας διέθεσε τον χρόνο του για αυτή τη συνέντευξη.