Τετάρτη 17 Μαΐου 2017

Παραθετικά επιθέτων.

Τα παιδιά κλήθηκαν σήμερα να γράψουν και να παρουσιάσουν σύντομα θεατρικά χρησιμοποιώντας όσα περισσότερα παραθετικά μπορούσαν. Παρουσιάστηκαν πρωτότυπες δουλειές και τελικά νικήτρια αναδείχθηκε η ομάδα του Θανάση, του Ευθύμη, του Κωνσταντίνου και του Σπύρου. Συγχαρητήρια σε όλους και όλες.

(Κάποιοι εργάτες είναι πάνω στις σκαλωσιές και κατασκευάζουν μια πολυκατοικία. Ξαφνικά κάποιος αρχίζει να μιλάει.)

Θανάσης: Είμαι ο δυνατότερος απ’ όλους.
Σπύρος: Εγώ όμως είμαι ο εξυπνότερος γιατί είμαι ο αρχιτέκτονας που είναι η δυσκολότερη δουλειά.
Ευθύμης: Είμαι ο πιο κοντός, μα ο πιο γρήγορος και φυσικά ισχυρότερος από εσάς στη δουλειά μου.
Κωνσταντίνος: Είμαι πολύ γυμνασμένος οπότε όλοι μόκο.

(Οι άλλοι τρεις τον κοιτούν παράξενα και τον ρίχνουν κάτω.)

Θανάσης: Ας κατέβουμε να φάμε.
Ευθύμης: Το φαγητό μου είναι το νοστιμότερο απ’ όλων σας.
Θανάσης + Σπύρος: Ναι σιγά.
Σπύρος: Το δικό μου είναι νοστιμότερο.
Θανάσης: Νομίζεις…

(Με κόκκινο χρώμα είναι τα παραθετικά.)