Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017

Διαγωνισμός

Συνεχίζουμε με την παρουσίαση της 3ης κατά σειρά συμμετοχής στον διαγωνισμό μας. Πρόκειται για την πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία της ταλαντούχας Έλενας.

Δεν έχω ιδέα τι συνέβη. Πάντως είτε ο κόσμος μεγάλωσε, ή εγώ είχα μικρύνει απότομα. Η αυλή του σχολείου φάνταζε πια τεράστια. Πρέπει να ήμουν τόσο μικρός όσο κι ένα χαλίκι και κανείς δεν το είχε καταλάβει. Τα υπόλοιπα παιδιά έπαιζαν χαρούμενα στο προαύλιο. Κάποια παιδιά χωρίς να με δουν μου πάτησαν το πόδι κι άρχισα να ουρλιάζω σαν τρελή, μα κανείς δε με άκουσε. Όλα άρχισαν όταν χτύπησε το κουδούνι. Ένας μικροσκοπικός Δράκουλας με πλησίασε. Σκαρφάλωσε πάνω μου και με δάγκωσε. Ξαφνικά έγινα μικρή. Οι φίλες μου δεν έδωσαν σημασία, μα εγώ προσπαθούσα να καταλάβω τι έκανε ο καταραμένος Δράκουλας. Φοβήθηκα πολύ για την ίδια μου τη ζωή...