Τετάρτη 8 Μαρτίου 2017

2ος Λογοτεχνικός Διαγωνισμός.

Ο ανταγωνισμός μεγαλώνει... Σήμερα παρουσίαζουμε το δεύτερο υποψήφιο τραγούδι για τον διαγωνισμό μας. Το έγραψε ο Άγγελος και είναι υπέροχο.

Αφού ήρθα σε τούτη τη ζωή
μου αξίζει ζεστασιά και θαλπωρή
οικογένεια υγιής κι αγαπημένη
σαν μια γροθιά δεμένη.

Θέλω όλου του κόσμου τα παιδιά
να είναι ευτυχισμένα
μικρά, μεγάλα, όλων των φυλών
να μη νιώθουν ξεχασμένα.

Πρέπει κάθε φυλής παιδί
να έχει δικαίωμα στη ζωή
εκπαίδευση, περίθαλψη, φαγητό
και κάθε λογής αγαθό.

Χρειαζόμαστε ειρηνική ζωή
όλα τα παιδιά στη γη
γονείς και κρατικοί φορείς
θέλουμε προστασία κάθε μορφής.

Έχουμε κι εμείς προσωπικότητα
και σκεφτόμαστε με ωριμότητα
γι' αυτό οι γνώμες μας να μετρούν
σε αποφάσεις που μας αφορούν.

Ελεύθερα άσε με να εκφραστώ
για πεποιθήσεις που έχω ένα σωρό
κριτική μη μου ασκείς
γιατί το έργο μου παρεμποδείς.

Δικαίωμα πρόσβασης στα μέσα ενημέρωσης έχω
αν και μερικές φορές δεν το ελέγχω
με ενημέρωση σωστή κι αληθινή
θα προστατευτώ από επίδραση αρνητική.

Ζητώ χαμόγελα, φωνές,
παχνίδια κέφια και χαρές
φίλους πολλούς να συναντώ
και όνειρα λαμπρά να μοιραστώ.

Όλοι μαζί μπορούμε
αρκεί πάντα να προσπαθούμε
για ένα μέλλον φωτεινό
σαν τον γαλάζιο ουρανό.