Τετάρτη 7 Ιουνίου 2017

Οι καλύτερες εκθέσεις της εβδομάδας.

Στην έκθεση με θέμα: "Συνάντηση με έναν εξωγήινο", διόρθωσα πολλές αληθινά καλές δουλειές. Ξεχώρισα όμως τρεις. Ξεκινάμε με την εξαιρετική δουλειά της Βικτώριας. Καλή σας ανάγνωση.

Μια ζεστή καλοκαιρινή νύχτα, ενώ κοιμόμουν γαλήνια στην παραλία, ένας θόρυβος και ένα εκτυφλωτικό φως με ξύπνησε. Είχα ακούσει στις ειδήσεις για κάτι εξωγήινους, αλλά δεν πίστευα σε αυτά. Κοίταξα καλά καλά μα δεν μπορούσα να καταλάβω τι ήταν. Ξάφνου ένας εξωγήινος κατέβηκε από έναν τεράστιο δίσκο που είχε έναν προβολέα πάνω κι έναν κάτω. Στην αρχή τρόμαξα αλλά σκέφτηκα ή τώρα ή ποτέ και τον πλησίασα. Είχε μεγάλο κεφάλι, ήταν πράσινος και είχε 24 μάτια! Στη συνέχεια τον παρατήρησα πιο προσεχτικά και είδα ότι είχε 4 πόδια, 2 στόματα, 8 χέρια συνολικά και κάτι ακόμα πιο περίεργο, μια κεραία που μετέφραζε τη γλώσσα του στη δική μου. Έτσι μπορέσαμε να επικοινωνήσουμε. Ξεκίνησα πρώτη να του μιλάω και τον ρώτησα γιατί ήρθε στη Γη. Μου απάντησε ότι έπαθε βλάβη ο δίσκος του και αναγκάστηκε να προσγειωθεί. Τον ρώτησα από ποιον πλανήτη έρχεται και μου είπε ότι έρχεται από τον Άρη. Επίσης μου αποκάλυψε ότι ήταν ο πρώτος μέχρι τώρα που είχε φύγει από τον πλανήτη του. Ήθελε να πάει στην Αφροδίτη για να βρει τη μαμά του, αλλά κατέληξε στη Γη. Κάθισε και μου είπε τα πάντα για τον Άρη, όπως ότι υπάρχει νερό σε κάποιες πηγές. Εγώ απόρησα γιατί είχα ακούσει ότι στον Άρη δεν υπάρχει νερό, αλλά εκείνος μου είπε ότι υπάρχει μα το κρύβουν γιατί φοβούνται μην τους το κλέψουν οι άνθρωποι όταν πηγαίνουν για τις έρευνές τους. Η ώρα ήταν 3 το πρωί κι έτσι τον βοήθησα να φτιάξει τον δίσκο του και τον αποχαιρέτησα. Ήταν μια τέλεια βραδιά και για μένα αλλά και για τον Μήτσο, έτσι μου είπε ο μεταφραστής ότι τον λένε...