Σάββατο 10 Ιουνίου 2017

Οι καλύτερες εκθέσεις.

Η τρίτη έκθεση με θέμα "Γνωριμία με έναν εξωγήινο", την οποία επέλεξα να σας παρουσιάσω ανήκει στον νικητή του 3ου Λογοτεχνικού Διαγωνισμού, τον Άγγελο. Καλή σας ανάγνωση...

Μια ζεστή καλοκαιρινή νύχτα ενώ κοιμόμουν γαλήνια στην παραλία, ένας θόρυβος και ένα εκτυφλωτικό φως με ξύπνησε. Η καρδιά μου χτυπούσε σαν να ήθελε να βγει απ' το σώμα μου. Γιατί ξύπνησα αλλά δεν είχα κουράγιο να ανοίξω τα μάτια μου; Σιγά σιγά μια αόρατη δύναμη θάρρεψε την ψυχή μου και άνοιξα τα μάτια μου τα οποία δεν ξέρω πόση ώρα έμειναν ορθάνοιχτα μπροστά σε αυτό που ανίκρισα. Είδα ένα πελώριο πολυμορφικό αντικείμενο, που έμοιαζε με δίσκο και ήταν περίπου 10 μέτρα ψηλό. Είχε ασημί χρώμα και πολύχρωμα φωτάκια που αναβόσβηναν περιμετρικά του. Ξαφνικά η στρογγυλή γυάλινη πόρτα του άνοιξε και κατέβηκε ένα παράξενο, αλλά πολύ συναρπαστικό πλάσμα. Ήταν πολύ ψηλό, με μακριά άκρα και σώμα λεπτό και σχεδόν διάφανο, που έμοιαζε να φωσφορίζει. Το κεφάλι του ήταν μεγάλο σε όγκο και σχεδόν στρογγυλό. Είχε δύο τεράστια μάτια και μια σχισμή για στόμα. "Παναγία μου τι είναι αυτό", σκέφτηκα.  Προσπαθούσα να καταλάβω και το μυαλό μου άρχισε να στροφάρει. Θυμήθηκα πως λίγες μέρες πριν είχα διαβάσει σε ένα site στο internet για ένα διαστημόπλοιο που βρέθηκε στην περιοχή 51 στην Αμερική. Η περιγραφή του συγκεκριμένου περιστατικού ήταν σχεδόν ίδια με το πλάσμα που προσγειώθηκε με το πολυμορφικό όχημά του μπροστά μου. Έκανα να σηκωθώ και να τον πλησιάσω μα ο φόβος ξεπερνούσε τη γενναιότητά μου. Κοιτώντας τον στα μάτια όμως διέκρινα ηρεμία, καλοσύνη αλλά και μια θλίψη. Κατάλαβα ότι δεν έχει κακό σκοπό και αφού πήρα μια βαθιά ανάσα τον πλησίασα χαμογελώντας και του συστήθηκα. Προς μεγάλη μου έκπληξη μιλούσε την ανθρώπινη γλώσσα και μάλιστα ελληνικά. Μου είπε ότι χάρηκε που με γνώρισε και μου συστήθηκε κι εκείνος. Τον έλεγαν Γκρότενφροντ και καταγόταν από τον πλανήτη Β52, έναν πολύ προηγμένο τεχνολογικά πλανήτη. Σ' αυτόν τον πλανήτη ένας μεγάλος πόλεμος ξέσπασε. Όλα τους τα όπλα ήταν πυρηνικά κι έτσι ο πόλεμος κατέληξε στην καταστροφή του πλανήτη. Οι ελάχιστοι επιζήσαντες διασκορπίστηκαν στον γαλαξία ψάχνοντας νέα κατοικία και δεν είχαν πλέον πολεμικές διαθέσεις. Γι' αυτό τον λόγο είχε έρθει στη Γη, γιατί τη θεωρούσε τον καλύτερο τόπο για να ξεκινήσει την καινούρια του ζωή. Με προειδοποίησε ότι αν δεν προστατέψουμε τον πλανήτη μας και δεν καλυτερέψουμε τις μεταξύ μας σχέσεις, ο πλανήτης μας θα είχε την ίδια κατάληξη με τον πλανήτη Β52. Κατά τη διάρκεια της κουβέντας μας κατάλαβα ότι ο εξωγήινος διακρινόταν για την υψηλή νοημοσύνη του. Ήταν φιλήσυχος, ειρηνικός και πρόθυμος να γνωρίσει τους ανθρώπους, να τους μεταδώσει τις γνώσεις του και να μοιραστεί μαζί τους τα μυστικά του σύμπαντος. Έπειτα μου πρότεινε να μου δείξει το εσωτερικό του σκάφους του. Όμως καθώς μπαίναμε, ακούμπησα κατά λάθος ένα από τα αμέτρητα φωτεινά κουμπάκια που υπήρχαν ολόγυρα. Τότε άρχισε να χτυπά κάτι σαν συναρερμός. Γύρισα να δω τι συμβαίνει και ξαφνικά όλα θόλωσαν γύρω μου. Ήμουν και πάλι στην παραλία ξαπλωμένος στην αιώρα και ο πατέρας μου πατούσε την κόρνα για να φύγουμε. Είχαν μαζέψει όλα τα πράγματα όσο εγώ κοιμόμουν και θέλησαν να μου κάνουν πλάκα τρομάζοντάς με με την κόρνα. Αυτό το όνειρο έμοιαζε τόσο αληθινό που νιώθω στενοχωρημένος που δεν το έζησα στην πραγματικότητα...